جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ولایت فقیه

ولایت فقیه، محک وفاداری ما به امام عصر (عج) است؛ آیا ما سربازان حقیقی او هستیم؟ یا مانند کوفیان خائن که دست به خیانت زدند و مسلم بن عقیل، سفیر امامشان را در خون غرق کردند، دچار غفلت و ناآگاهی خواهیم شد؟ همان کوفیانی که به شقاوت و نفرین ابدی دچار شدند.

خبرگزاری حوزه | آیا تمامی کارگزاران ما، این برگزیدگان ملت و مسئولان سرنوشت‌ساز، به ژرفای عظمت و شکوه بی‌مانند ولایت فقیه پی برده‌اند؟

آیا تاکنون لحظه‌ای ایستاده‌اند و به دلیلی روشن و استوار، همچون کوه، برای این حقیقت بی‌بدیل اندیشیده‌اند؟

آیا دریافته‌اند که این پرچم مقدس، این محور نورانی، چگونه همچون ستونی استوار، مسیر رشد و تعالی این کشور را هموار ساخته و سپری پولادین در برابر هجوم بیگانگان و نفوذشان برپا کرده است؟

شاید ما هم مانند ماهی‌ای باشیم که در دریای بیکران ولایت زندگی می‌کنیم، اما تا زمانی که در این نعمت بزرگ غوطه‌وریم، قدرش را نمی‌دانیم؛ و وای بر روزی که از این نعمت بی‌بها جدا شویم و تنها حسرت و اندوه در دل‌هایمان بماند.

ولایت فقیه، مشعل فروزانی است که راه امامان معصوم را ادامه می‌دهد؛ راهی که نور آن، همواره مسیر ما را روشن ساخته و دل‌های ما را از محبت و ایمان سرشار کرده است.

این ولایت، محک وفاداری ما به امام عصر (عج) است؛ آیا ما سربازان حقیقی او هستیم؟ یا مانند کوفیان خائن که دست به خیانت زدند و مسلم بن عقیل، سفیر امامشان را در خون غرق کردند، دچار غفلت و ناآگاهی خواهیم شد؟ همان کوفیانی که به شقاوت و نفرین ابدی دچار شدند.

امروز، این ما هستیم که باید بیدار شویم و با تمام وجود به این ولایت الهی و نعمت عظیم آری بگوییم.

امروز در سایه این پرچم مقدس، ما می‌توانیم سربازی امام زمان را فریاد بزنیم و به عزت و افتخار برسیم. این پرچم، راه‌گشای حقیقی ملت ماست، پرچمی که در دل‌های ما بذر امنیت و ثبات می‌کارد، بذر رشدی که روزی به ثمر خواهد نشست.

کافی‌ست دل‌هایمان را به آن گره بزنیم، کافی‌ست اراده‌ای مصمم داشته باشیم، تا از این نعمت بزرگ به‌درستی پاسداری کنیم و شکرگزار آن باشیم.

برای تحقق اهداف مطرح‌شده در این نوشته و بهره‌برداری کامل از ظرفیت ولایت فقیه در جهت رشد و استقلال ملی و حفظ تمامیت ارضی راهکارهای زیر پیشنهاد می گردد :

۱. آموزش عمیق و مستمر کارگزاران و نخبگان

۲. ترویج فرهنگ ولایتمداری در میان عموم مردم

۳. تحکیم اتحاد و همبستگی ملی

۴. رصد و مقابله با نفوذ دشمن

۵. تربیت و تشویق نسل جوان به ولایت‌مداری

۶. ایجاد پایگاه‌های فکری و اندیشه‌ای

۷. تقویت باورهای دینی و معنوی در جامعه

موسی آقایاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha